18 godina, 2 mjeseca, 70 000 zahtjeva

Prvog dana listopada 1999. u našem Laus HelpDesk sustavu zabilježili smo prvi zahtjev za doradom u jednoj od aplikacija iz našeg portfolia. Na današnji dan, 1. prosinca 2017 godine, dakle točno 18 godina i 2 mjeseca od prvog zahtjeva evidentirali smo zahtjev s rednim brojem 70 000 (sedamdeset tisuća). Vauu, broj da se naježiš. Posebno sagledamo li da je sustav u kojem bilježimo sve zahtjeve za promjenama u 18 godina prošao i svoj životni ciklus, razne nadogradnje i danas se kontinuirano nadograđuje, pomažući nam u svakodnevnim poslovima isporučiti našim klijentima najbolju uslugu.

Već više od 18 godina sve naše procese organizacije razvoja kao i održavanja poslovnih aplikacija temeljimo oko ove aplikacije.

Nekoliko zanimljivih brojki koje će potrvditi kako su rješenja koja radimo u stanju podržati portebe koje se pred njih stave u ovako dugom vremenskom periodu, ali još više koliko je znanje kako naših klijenat atako i znanje tvrtke ugrađeno u proizvode koje podržavamo kroz LausHelpDesk sustav.

70 000 zahtjeva122 različita klijenta
38 različitih vrsta zahtjeva (dogradnje, izmjene, ispravci, ...)120 različitih aplikacija ili usluga podržavano
170 čovjek godina rada evidentirano u sustavu1653 posebna odnosa među suradnicima/developerima 😉

Vašoj bazi zahtjeva i svim detaljima oko rješenja lako pristupite na adresi: https://helpdesk.laus.hr/