Uspjeh svakog projekta u velikom dijelu ovisi o načinu na koji su isporučeno rješenje prihvatiti krajnji korisnici.
Zato je edukacija korisnika važna faza u implementaciji svakog IT projekta.
Od početnih faza analize i evaluacije pojedinih isporuka, nastojimo uključiti ključne korisnike koji će postati stvarni vlasnici aplikacije i biti u stanju krajnjim korisnicima u organizaciji prenositi znanja o novostima i izmjenama tijekom faze održavanja.
U fazi implementacije, u dogovoru s naručiteljem organiziraju se edukacijske radionice na kojima se krajnji korisnici uvode u rad s aplikacijama koje su predmet isporuke. Tijekom faze održavanja aplikacije, bilo da su razlog veće izmjene funkcionalnosti ili jednostavna potreba korisnika za dodatnom edukacijom zbog uvođenja novih korisnika sustava, u mogućnosti smo organizirati posebne tematske radionice gdje će se krajnjim korisnicima predstaviti uvedene promjene i novosti.
Svjesni smo da najmanja izmjena funkcionalnosti , za korisnika može značiti nepotreban stres i moguće kompliciranije izmjene u njegovoj okolini. Stoga s posebnom pažnjom pristupamo planiranju isporuka i edukacije potrebne da se izmjene bolje implementiraju u okolinu naručitelja.