Argosy
Skup integriranih aplikacija prilagođen potrebama različitih poslovnih okruženja od tržišno orjentiranih tvrtki srednje veličine do institucija korisnika državnog proračuna, javnih poduzeća, vladinih ureda, ministarstava i lokalne uprave.
BASE sustav je temeljna komponenta Argosy aplikacije na koju se oslanjaju svi ostali moduli što ih čini integriranom cjelinom a ne zasebnim aplikacijama. BASE sustav se može podijeliti na ugrubo dva dijela: administrativne evidencije i procesi (baze podataka, korisnici, dozvole, parametri, izbornici…) i osnovne aplikativne evidencije (value, države, firme, organizacijski ustroj, poslovni partneri…). BASE sustav još sadrži i alate za dinamičnu izgradnju izvještaja Kovačnica na samoj instalaciji kod krajnjeg korisnika.
Sustav planiranja rada radnih skupina i naručivanja pacijenata.
Sustav za vođenje financijsko – knjigovodstvenog poslovanja firme.
Upravljanje ljudskim resursima važan je segment svakog poslovanja. Specifična rješenja razvijena su shodno potrebama naših klijenata za određena vertikalna tržišta –od malih firmi, sa manjim i jednostavnijim potrebama, do velikih u kojima je praćenje pojedinca puno kompleksnije.
Sustav za evidenciju osnovnih sredstava firme
Skup programskih rješenja koja daje podršku procesima nabave materijala (sirovina, potrošnog materijala, sitnog inventara i službene odjeće) te praćenju zaliha i trošenja.
Skup programskih riješnja za kontinuiranu opskrbu privrednog subjekta materijalom, robom ,radovima i uslugama.