Otvorene pozicije – Analitičar

Što ćeš raditi:

  • Naše aplikacije su živi organizmi, stalno se mijenjaju i nadograđuju. Radit ćeš na definiciji i oblikovanju poslovnih zahtjeva na naše aplikacije
  • Detaljno ćeš ovladati funkcionalnostima u više modula poslovnog informacijskog sustava Argosy koji je temelj na kojem gradimo naša rješenja
  • Stalno ćeš komunicirati s krajnjim korisnicima i od njih prikupljati povratne informacije o korištenju naših rješenja, kao i izradi prijedloga novih i unaprjeđenja postojećih funkcionalnosti aplikacija i modula informacijskih sustava. Tako izvedene prijedloge komunicirat ćeš s projektantima i razvojnim timovima i kao član tima zaduženog za implementaciju bit ćeš zadužen za praćenje realizacije nekih skupina funkcionalnosti
  • Često ćeš komunicirati i s drugim dionicima  kako bi unaprijedili razvoj proizvoda ili usluga koje pružamo (drugi timovi, vlasnici proizvoda, potencijalni klijenti)
  • Testirat ćeš funkcionalnosti izrađenih programa
  • Analizirat ćeš rad modula i aplikativnih cjelina kod klijenata i izvještavati svoj tim o stanju, funkcionalnosti i problemima rada i prilikama za unapređenje  aplikacija kod klijenta
  • Provodit ćeš  edukaciju djelatnika klijenta prema planu i programu edukacija koje su dijelom projekta implementacije ili dodatne podrške
  • Radit ćeš na  instalaciji novih verzija software-a, izradi uputstava korisnicima u vezi instalacije novih verzija software-a, te poslovima  administracije uvedenih rješenja
  • Radit ćeš na izradi sustava korisničke pomoći(korisnički priručnici, on-line upute, …) prema standardima ili zadanim specifikacijama i zajedno s ostalim kolegama raditi koordnirano na isporuci takvih rješenja našim korisnicima
  • Najprije uz mentora, a kasnije samostalno ćeš rješavati pitanja krajnjih korisnika vezana uz funkcioniranje postojećih programa
  • Želimo se stalno educirati i poboljšavati. Bit ćeš u toku sa zakonskim promjena zbog kojih se moraju raditi izmjene u aplikacijama, a te ćeš promjene komunicirati s korisnicima.

Bitan nam je tvoj način razmišljanja, a od tebe očekujemo sljedeće:

  • Želiš biti dio tima koji nešto stvara, odgovara ti rad u dinamičnom okruženju s čestim promjenama,
  • Želiš učiti i razvijati se
  • Sklona/Sklon si preuzimanju odgovornosti kako bi riješio zadatak koji je pred tobom
  • Nije ti problem pogriješiti i grešku shvaćaš kao priliku za učenje i napredak
  • Ugodno ti je raditi s ljudima, jer na ovoj poziciji ćeš raditi s puno različitih ljudi unutar i van tvrtke. U tom smislu voliš graditi odnose s ljudima oko sebe.
  • Voliš razumjeti kako stvari rade, tehnologija te zanima kao dobar alat za postizanje poslovnog cilja. U tom smislu primjenu alata i aplikacija koje koristiš nastojiš unaprijediti

Ovo nije junior pozicija, pa su nam važna i tvoja dosada stečena formalna znanja i vještine:

  • Poznaješ poslovne procese u nekim od sljedećih područja: upravljanje dugotrajnim i kratkotrajnom materijalnom imovinom, upravljanje financijama, računovodstvo, upravljanje ljudskim potencijalima, sustavi obračuna plaća, upravljanje procesima nabave, poslovni procesi u javnim ili tržišno orijentiranim zdravstvenim ustanovama
  • Poznaješ zakonodavnu okolinu za neka od gore navedenih područja
  • Imaš osnovna znanja o tehnološkim konceptima i bazama podataka koje se koriste u poslovnim informacijskim sustavima
  • Imaš završeno više ili visoko školsko obrazovanje ekonomskog, prirodoslovnog smjera ili iz područja informacijskih znanosti
  • Poželjno, ali nije uvjet je certifikacija iz nekog od  područja poslovanja (poznavanje računovodstvenih standarda i praksi, poslovnih područja  MRS i računovodstvene politike, javna nabava, …)
  • Poželjno, ali nije uvjet je znanje UML-a
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu.

Što možeš očekivati od nas:

  • Plaća u rasponu od 10.500kn do 13.500 kn bruto
  • Varijabilni dio plaće sukladno rezultatima rada i uspješnosti projekata na kojima radiš
  • Subvencioniranu naknadu za prijevoz.
  • Rad u fleksibilnim timovima na poslovima podrške, održavanja ili razvoja
  • Fleksibilno radno vrijeme, i mogućnost povremenog udaljenog rada od kuće
  • Rad na velikim i zanimljivim projektima 
  • Mogućnost školovanja s ciljem profesionalnog i osobnog razvoja i napredovanja
  • Opuštenu produktivnu radnu atmosferu punu podrške
  • Smartphone i tarifu s raznim pogodnostima za potrebe posla

Ako ste sve ovo pročitali sljedeći korak je -> Pošaljite svoj CV! 🙂