Otvorene pozicije – Analitičar / Konzultant
Što ćeš raditi:
- Naše aplikacije su živi organizmi, stalno se mijenjaju i nadograđuju. Radit ćeš na definiciji i oblikovanju poslovnih zahtjeva na naše aplikacije
- Detaljno ćeš ovladati funkcionalnostima u više modula poslovnog informacijskog sustava Argosy koji je temelj na kojem gradimo naša rješenja
- Stalno ćeš komunicirati s krajnjim korisnicima i od njih prikupljati povratne informacije o korištenju naših rješenja, kao i izradi prijedloga novih i unaprjeđenja postojećih funkcionalnosti aplikacija i modula informacijskih sustava. Tako izvedene prijedloge komunicirat ćeš s projektantima i razvojnim timovima i kao član tima zaduženog za implementaciju bit ćeš zadužen za praćenje realizacije nekih skupina funkcionalnosti
- Često ćeš komunicirati i s drugim dionicima kako bi unaprijedili razvoj proizvoda ili usluga koje pružamo (drugi timovi, vlasnici proizvoda, potencijalni klijenti)
- Testirat ćeš funkcionalnosti izrađenih programa
- Analizirat ćeš rad modula i aplikativnih cjelina kod klijenata i izvještavati svoj tim o stanju, funkcionalnosti i problemima rada i prilikama za unapređenje aplikacija kod klijenta
- Provodit ćeš edukaciju djelatnika klijenta prema planu i programu edukacija koje su dijelom projekta implementacije ili dodatne podrške
- Radit ćeš na instalaciji novih verzija software-a, izradi uputstava korisnicima u vezi instalacije novih verzija software-a, te poslovima administracije uvedenih rješenja
- Radit ćeš na izradi sustava korisničke pomoći(korisnički priručnici, on-line upute, …) prema standardima ili zadanim specifikacijama i zajedno s ostalim kolegama raditi koordnirano na isporuci takvih rješenja našim korisnicima
- Želimo se stalno educirati i poboljšavati. Bit ćeš u toku sa zakonskim promjena zbog kojih se moraju raditi izmjene u aplikacijama, a te ćeš promjene komunicirati s korisnicima.
Bitan nam je tvoj način razmišljanja, a od tebe očekujemo sljedeće:
- Želiš biti dio tima koji nešto stvara, odgovara ti rad u dinamičnom okruženju s čestim promjenama,
- Želiš učiti i razvijati se
- Sklona/Sklon si preuzimanju odgovornosti kako bi riješio zadatak koji je pred tobom
- Nije ti problem pogriješiti i grešku shvaćaš kao priliku za učenje i napredak
- Ugodno ti je raditi s ljudima, jer na ovoj poziciji ćeš raditi s puno različitih ljudi unutar i van tvrtke. U tom smislu voliš graditi odnose s ljudima oko sebe.
- Voliš razumjeti kako stvari rade, tehnologija te zanima kao dobar alat za postizanje poslovnog cilja. U tom smislu primjenu alata i aplikacija koje koristiš nastojiš unaprijediti
Ovo nije junior pozicija, pa su nam važna i tvoja dosada stečena formalna znanja i vještine:
- Poznaješ poslovne procese u nekim od sljedećih područja: upravljanje dugotrajnim i kratkotrajnom materijalnom imovinom, upravljanje financijama, računovodstvo, upravljanje ljudskim potencijalima, sustavi obračuna plaća, upravljanje procesima nabave, poslovni procesi u javnim ili tržišno orijentiranim zdravstvenim ustanovama (poželjno no nije isključivi uvjet)
- Poznaješ zakonodavnu okolinu za neka od gore navedenih područja
- Imaš osnovna znanja o tehnološkim konceptima i bazama podataka koje se koriste u poslovnim informacijskim sustavima
- Imaš završeno više ili visoko školsko obrazovanje ekonomskog, prirodoslovnog smjera ili iz područja informacijskih znanosti
- Poželjno, ali nije uvjet je certifikacija iz nekog od područja poslovanja (poznavanje računovodstvenih standarda i praksi, poslovnih područja MRS i računovodstvene politike, javna nabava, …)
- Poželjno, ali nije uvjet je znanje UML-a
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
Što možeš očekivati od nas:
- Osnovna plaća u rasponu od 1.400 EUR do 2.800 EUR bruto I
- Varijabilni dio plaće sukladno rezultatima rada i uspješnosti projekata na kojima radiš
- Subvencioniranu naknadu za prijevoz.
- Naknadu za prehranu
- Policu dodatnog zdravstvenog osiguranja
- Redovna dodatna primanja temeljem pravilnika o radu (božićnica, uskrsnica, regres za godišnji odmor, dar za djecu)
- Godišnji odmor u trajanju od 21 dan ili više ovisno o stažu i napredovanju
- Rad u fleksibilnim timovima na poslovima podrške, održavanja ili razvoja
- Fleksibilno radno vrijeme, i mogućnost povremenog udaljenog rada od kuće
- Rad na velikim i zanimljivim projektima
- Mogućnost školovanja s ciljem profesionalnog i osobnog razvoja i napredovanja
- Opuštenu i produktivnu radnu atmosferu punu podrške
- Smartphone i tarifu s raznim pogodnostima za potrebe posla
Ako ste sve ovo pročitali sljedeći korak je -> Pošaljite svoj CV! 🙂